Oversigt over udbud

Her ser du igangværende og kommende udbud for Sorø Kommune.
Kommunens udbud gennemføres via det elektroniske udbudsværktøj EU-Supply.

Igangværende udbud

Alle leverandører af håndværker- og entreprenørydelser skal være registreret i EU-Supply og godkendt som leverandør, såfremt de overholder de opstillede krav for at blive leverandør til kommunen.

EU-Supply har en forenklet tilmeldingsprocedure i forhold til det Dynamiske Indkøbssystem for håndværkerydelser over 30.001 kr.

Ved konkrete anskaffelser fra 10.001 kr. til 30.000 kr., sker der en automatisk og vilkårlig udvælgelse af 3 af de registrerede leverandører via Power Automate, som får mulighed for at byde på opgaven. Der konkurreres på laveste pris.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Gå til Kvalifikationssystemet i EU-Supply for tilmelding

Har du brug for yderligere hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Sorø Kommune udbyder Dynamisk Indkøbssystem for indkøb af forskellige håndværker- og entreprenørydelser. Dette Dynamiske Indkøbssystem omfatter opgaver i størrelsesorden 30.001 -2.999.999 kr. pr. opgave.

Følgende fag er omfattet af systemet: El (inklusiv IT-elarbejde), VVS, Gulv, Maler, Murer, Tømrer, Glarmester, Jord, beton og kloak, Ventilation, Anlægsgartner og Tagdækker.

Det kræver optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem at få adgang til adgang til udbudsmaterialet.

Alle tilbudsgivere, der er optaget i det Dynamiske Indkøbssystem, vil blive inviteret til at afgive tilbud, når der foretages konkrete anskaffelser.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Leverandør kan se nedenstående vejledning til anmodning om godkendelse i det dynamiske indkøbssystem.

Vejledning til tilmelding i det dynamiske indkøbssystem vedr. håndværkerydelser

Efter leverandør er godkendt i det dynamiske indkøbssystem, kan nedenstående vejledning anvendes til udfyldelse af tilbud i det dynamiske indkøbssystem.

Vejledning til udfyldelse af tilbud på EU-Supply

Ansøg om optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem i EU-Supply

Har du spørgsmål til det Dynamiske Indkøbssystem, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Sorø Kommune udbyder et Dynamisk Indkøbssystem til køb af personbiler. Kommunen forventer at foretage anskaffelse af personbiler to gange årligt.

Kommunen har en vognpark på ca. 200 køretøjer fordelt ud på kommunens institutioner. Der vil ske en løbende udskiftning af ca. 10-25 køretøjer årligt, afhængig af bilernes alder og tilstand.

Det kræver optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem at få adgang til adgang til udbudsmaterialet.

Alle tilbudsgivere, der er optaget i det Dynamiske Indkøbssystem, vil blive inviteret til at afgive tilbud, når der foretages konkrete anskaffelser.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal ske gennem udbudssystemet EU-Supply.

Ansøg om optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem i EU-Supply

Hvis du har spørgsmål til det Dynamiske Indkøbssystem, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Sorø Kommune deltager i fællesudbuddet vedr. ortopædisk fodtøj. Det er Vordingborg Kommune, der på vegne af Fællesudbud Sjælland (FUS) udbyder tre delaftaler om ortopædisk fodtøj mv. 

Udbuddet vedrører indkøb og levering af ortopædisk fodtøj mv. og hertil forbundne ydelser til borgere med bevilling i de 16 kommuner i Fællesudbud Sjælland. Der er tale om individuelt fremstillet ortopædisk fodtøj, semi-ortopædisk fodtøj, fabriksfremstillet fodtøj, ortopædiske fodindlæg, tilpasning af borgerens egne sko, reparation og tilretning mv. Nærmere fremgår af udbudsdokumenterne. Ortosefodtøj og ortopædisk værnefodtøj er ikke omfattet af udbuddet.

Det er muligt for tilbudsgiver at afgive tilbud på én eller flere af delaftalerne. Der er mulighed for at afgive tilbud med kombinationsrabat.

Adgang til udbudsmaterialet kan fås gennem udbudssystemet CMT (EU Supply) via følgende link: https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=444586&B=

Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet.

Deadline for at afgive tilbud i forbindelse med udbuddet er d. 8. december 2025 kl. 12.

Yderligere Oplysninger:

Al kommunikation mellem tilbudsgiver og FUS v/Vordingborg Kommune foregår via CTM (EU-Supply).

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på tlf.: +45 70 20 80 14 eller mail: support@eu-supply.com.

Kommende udbud

Indkøbsordningen består af tre dele: Bestilling af varer, plukning og pakning af varer, samt udbringning.

Leverandøren er forpligtet til at tilbyde varesortiment inden for følgende varekategorier: Almindelige dagligvarer, færdigretter, sæsonvarer, vitaminer samt almindelige hygiejne- og plejeprodukter.

Adresse

Indkøb og Udbud

Rådhusvej 8, 4180 Sorø

Ring til os

Omstilling - spørg efter afdeling for Indkøb og Udbud

5787 6000

Skriv til os

Skriv mail til indkob@soroe.dk

Telefontider

Mandag: 10:00-13:00

Tirsdag: 10:00-13:00

Onsdag: 10:00-13:00

Torsdag: 10:00-15:00

Fredag: 10:00-13:00

Senest opdateret 10-11-2025