Oversigt over udbud

Her ser du igangværende og kommende udbud for Sorø Kommune.
Kommunens udbud gennemføres via det elektroniske udbudsværktøj EU-Supply.

Igangværende udbud

Alle leverandører af håndværker- og entreprenørydelser skal være registreret i EU-Supply og godkendt som leverandør, såfremt de overholder de opstillede krav for at blive leverandør til kommunen.

EU-Supply har en forenklet tilmeldingsprocedure i forhold til det Dynamiske Indkøbssystem for håndværkerydelser over 30.001 kr.

Ved konkrete anskaffelser fra 10.001 kr. til 30.000 kr., sker der en automatisk og vilkårlig udvælgelse af 3 af de registrerede leverandører via Power Automate, som får mulighed for at byde på opgaven. Der konkurreres på laveste pris.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Gå til Kvalifikationssystemet i EU-Supply for tilmelding

Har du brug for yderligere hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Sorø Kommune udbyder Dynamisk Indkøbssystem for indkøb af forskellige håndværker- og entreprenørydelser. Dette Dynamiske Indkøbssystem omfatter opgaver i størrelsesorden 30.001 -2.999.999 kr. pr. opgave.

Følgende fag er omfattet af systemet: El (inklusiv IT-elarbejde), VVS, Gulv, Maler, Murer, Tømrer, Glarmester, Jord, beton og kloak, Ventilation, Anlægsgartner og Tagdækker.

Det kræver optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem at få adgang til adgang til udbudsmaterialet.

Alle tilbudsgivere, der er optaget i det Dynamiske Indkøbssystem, vil blive inviteret til at afgive tilbud, når der foretages konkrete anskaffelser.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Leverandør kan se nedenstående vejledning til anmodning om godkendelse i det dynamiske indkøbssystem.

Vejledning til tilmelding i det dynamiske indkøbssystem vedr. håndværkerydelser

Efter leverandør er godkendt i det dynamiske indkøbssystem, kan nedenstående vejledning anvendes til udfyldelse af tilbud i det dynamiske indkøbssystem.

Vejledning til udfyldelse af tilbud på EU-Supply

Ansøg om optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem i EU-Supply

Har du spørgsmål til det Dynamiske Indkøbssystem, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Sorø Kommune udbyder et Dynamisk Indkøbssystem til køb af personbiler. Kommunen forventer at foretage anskaffelse af personbiler to gange årligt.

Kommunen har en vognpark på ca. 200 køretøjer fordelt ud på kommunens institutioner. Der vil ske en løbende udskiftning af ca. 10-25 køretøjer årligt, afhængig af bilernes alder og tilstand.

Det kræver optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem at få adgang til adgang til udbudsmaterialet.

Alle tilbudsgivere, der er optaget i det Dynamiske Indkøbssystem, vil blive inviteret til at afgive tilbud, når der foretages konkrete anskaffelser.

Al korrespondance med leverandørerne om anskaffelserne er samlet ét sted. Det giver et revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut.

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal ske gennem udbudssystemet EU-Supply.

Ansøg om optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem i EU-Supply

Hvis du har spørgsmål til det Dynamiske Indkøbssystem, er du velkommen til at kontakte Indkøb og Udbud.

Rammeaftale om levering af tolkeydelser 

Fællesudbud Sjælland (herefter benævnt FUS) inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at ansøge om at blive prækvalificeret til at byde på FUS´s udbud af ”Rammeaftale om levering af tolkeydelser”.

FUS er et indkøbsfællesskab bestående af 16 kommuner, der i samarbejde gennemfører fælles udbud og skaber fælles rammer for indkøb. FUS-samarbejdet repræsenterer i alt ca. 761.000 borgere. 

Formålet med udbuddet er at indgå en Rammeaftale med to Leverandører, der i en kaskademodel kan sikre levering af professionelle tolkeydelser, hvor bestilte tolke tolker til aftalt tid, har en professionel adfærd og er kompetente til at tolke fra og til såvel det tolkede sprog som dansk. 

Når en kommune eller enhed i en kommune har behov for tolkeydelser, er det af vital betydning, at tolkningen er kompetent og professionel, således at Ordregiver kan gennemføre korrekt sagsbehandling mv.

Fællesudbud Sjælland har især behov for tolkeydelser ved samtaler mv. inden for følgende områder: 

  • Beskæftigelse
  • Integration
  • Undervisning
  • Social – og sundhedsområdet
  • Børne- og ungeområdet
  • Familieområdet
  • Dagtilbud og skoler
  • Borgerservice
  • Vielser

 Under samtaler med tolkning kan formidling og forklaring af lovgivning indgå, hvorfor kendskab til diverse fagtermer inden for især ovennævnte områder er nødvendig.

Tolke skal endvidere kunne forholde sig til opgaven, såfremt der indgår konfliktfyldte eller sårbare emner i nogle samtaler.

Ordregiver skal kunne bestille tolkning gennemført som:

 Telefontolkning

  • Videotolkning
  • Fremmødetolkning
  • Skriftlig oversættelse af mindre opgaver
  • Telefonbesked og SMS.

Skriftlige oversættelser, hvor Ordregiver vurderer, at der er behov for særlige faglige kompetencer til oversættelse af for eksempel juridiske/markedsføringsmæssige større materialer eller fagspecifikke materialer, er ikke omfattet af nærværende udbud.

 Ordregiver gør opmærksom på, at udbuddet ikke omfatter tegnsprogstolkning.

 Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, og Fællesudbud Sjælland vil prækvalificere tre ansøgere til at give tilbud.

Potentielle tilbudsgivere skal derfor som første led i processen ansøge om prækvalifikation.

 Frist for afgivelse af ansøgning om prækvalifikation er tirsdag den 6. maj 2025 kl. 10.00.

 Udbudsbekendtgørelsen kan ses på TED (Tenders Electronic Daily)  hvor der også er link til udbudsmaterialet.

Ansøg om prækvalifikation her

 

Kommende udbud

Indkøbsordningen består af tre dele: Bestilling af varer, plukning og pakning af varer, samt udbringning.

Leverandøren er forpligtet til at tilbyde varesortiment inden for følgende varekategorier: Almindelige dagligvarer, færdigretter, sæsonvarer, vitaminer samt almindelige hygiejne- og plejeprodukter.

Adresse

Indkøb og Udbud

Rådhusvej 8, 4180 Sorø

Ring til os

Omstilling - spørg efter afdeling for Indkøb og Udbud

5787 6000

Skriv til os

Skriv mail til indkob@soroe.dk

Telefontider

Mandag: 10:00-13:00

Tirsdag: 10:00-13:00

Onsdag: 10:00-13:00

Torsdag: 10:00-15:00

Fredag: 10:00-13:00

Senest opdateret 14-04-2025