Gode svar på glødende linje

26. februar 2021
Fra d. 1. marts står medarbejdere klar til at svare på borgernes corona-spørgsmål.

For mange ældre borgere, deres pårørende og den brede offentlighed har spørgsmål om coronatest, booking af vaccinationer og spørgsmål om transport til vaccinationer været svære at finde klare svar på.

Det har givet glødende linjer i Sorø Kommunes telefonomstilling og hos visitation i Social Service.

For at kunne hjælpe borgerne bedre - og for at skabe mere ro på de andre linjer - har Sorø kommune nu oprettet et callcenter med medarbejdere, som kan svare på spørgsmål fra borgerne om test, vacciner og kørsel.

Sorø Kommunes callcenter for spørgsmål om corona åbner mandag d. 1. marts og kan træffes alle hverdage fra 9-12 på telefonnummer 57 87 60 45.

 

Øvrige mere generelle henvendelser om corona kan man som borger rette til Region Sjællands Corona Callcenter på 70 20 42 22.

Her kan man også booke tid til vacciner, hvis man er inviteret til vaccination og er undtaget fra at bruge digital post.

 

For yderligere information

Kommunikationskonsulent Brian Borg Andersen, Sorø Kommune, 2384 2788

Kontakt

KommunikationBrian Borg Andersen

Tlf.: 23 84 27 88
bban@soroe.dk 
AdresseRådhusvej 8
4180 Sorø

CORONAVIRUS

Se aktuelle åbningstider og praktiske oplysninger her.