Igangværende udbud
- Sorø Kommune bruger det elektroniske udbudsværktøj EU-Supply til alle varer og tjenesteydelser.
- Tilmeld dig en opgave ved at trykke på "online registrering". Udfyld derefter en registrering af dit firma. Registreringen er nødvendig og gratis.
Igangværende udbud
Dynamisk indkøbssystem til håndværkerydelser over 30.001 kr
Det Dynamiske Indkøbssystem
Sorø Kommune udbyder Dynamisk Indkøbssystem for 11 håndværksfag, vedrørende bygningsvedligeholdelse af Sorøs Kommunes ejendomme. Det Dynamiske Indkøbssystem omfatter opgaver i størrelsesorden 30.001 -2.999.999 kr. per opgave. Forventet opstart af Det Dynamiske Indkøbssystem er den 1. august 2020.
Der er oprettet et dynamiske system for hvert af følgende fag:
- El (inklusiv IT-elarbejde)
- VVS
- Gulv
- Maler
- Murer
- Tømrer
- Glarmester
- Jord, Beton og Kloak
- Ventilation
- Anlægsgartner
- Tagdækker
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal ske gennem udbudssystemet CTM EU-supply.
Udbudsmaterialet er tilgængeligt via CTM EU-supply.
Følg dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=SOROE
Vejledning vedr. tilmelding til det dynamiske indkøbssystem klik her
Vejledning til udfyldelse af tilbud klik her
Har du brug for yderligere hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte Udbuds- og indkøbskonsulent Emil Gogotic på emgo@soroe.dk eller 57876094
Indkøbssystem til håndværkerydelser op til 30.000 kr
Sorø Kommune har investeret i et system til indkøb af håndværkerydelser op til 30.000 kr., som træder i kraft den 1. januar 2021, med tilmelding allerede fra den 1. november 2020.
Systemet er bygget på samme platform som det nuværende dynamiske indkøbssystem, dog med en forenklet tilmeldingsprocedure og tilbudsafgivning. Der er åbent for, at alle håndværkere kan tilmeldes, såfremt de overholder de opstillede krav for at blive leverandør til kommunen.
Systemet har følgende fordele:
- Automatisk cirkulering mellem alle leverandører for den aktuelle faggruppe, og dermed bliver der en ligelig fordeling mellem leverandørerne
- Der udvælges 3 leverandører, som får mulighed for at byde på opgaven hvor der konkurreres på laveste pris
- Mulighed for oprettelse af faggrupper som ikke findes i det nuværende dynamiske indkøbssystem
- Al korrespondance med leverandørerne er samlet ét sted
- Revisionsspor, der sikrer dokumentation af processen fra start til slut
Tilmelding er tilgængeligt via CTM EU-supply.
Følg dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=OPGAVEROPTILDKK30000
Derefter klikkes der ind på "håndværkeropgaver op til 30.000 kr." uanset faggruppe
Hvis man i forvejen er oprettet i EU-supply benyttes samme login
Har du brug for yderligere hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte Udbuds- og indkøbskonsulent Emil Gogotic på emgo@soroe.dk eller 57876094
Genudbud af Svanemærket renovering af Holbergskolens bygning G, samt bygning F som option
Adresse:
Sømosevej 50
4293 Dianalund
Offentliggørelse af genudbud den 09.01.2023
Link til udbudsmateriale på iBinder: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=npsykjhykz
Entrepriseform: Begrænset EU-udbud i Totalentreprise med forudgående prækvalifikation.
Tildelingskriterie: Økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Hovedkriterier:
- Tilbuddets tekniske værdi - 40%
- Tilbuddets økonomiske værdi - 60% (Targetpris)
Underkriterier:
- Beskrivelse af udvalgte emner/produkter - 15%
- Organisering inkl. CV for nøglepersoner samt ressourceplan - 15%
- Proces for bæredygtighed - 10%
Tidsfrister:
- Spørgefrist 30.01.2022 kl. 12:00
- Svarfrist 02.02.2023
- Frist for aflevering af anmodning om prækvalifikation 10.02.2023, kl. 12:00
- Meddelelse om prækvalifikationsresultat 24.02.2023
- Besigtigelse 06.03.2023
- Spørgefrist 14.03.2023, kl. 12:00
- Svarfrist 17.03.2023
- Frist for aflevering af tilbud den 27.03.2023, kl. 10:00
Forventet tildeling er den 25.05.2023
Spørgsmål kan stiles til:
Jan Holme Thomassen
E-mail: jhth@soroe.dk
Dynamisk indkøbssystem til indkøb af personbiler
Sorø Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem til køb af personbiler.
Kommunen har en vognpark på ca. 200 køretøjer fordelt ud på kommunens institutioner og løbende udskifter ca. 10-25 køretøjer årligt afhængig af bilernes alder og tilstand. Kommunen vil pulje anskaffelse af køretøjer og gennemføre dynamisk indkøb i systemet to gange om året i henholdsvis forår og efterår.
Det dynamiske indkøbssystem vedrører indkøb og levering af personbiler til samtlige ordregivers enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontrakten.
Forventet opstart af systemet er fra d. 26. september 2022.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal ske gennem udbudssystemet CTM EU-supply.
Udbudsmaterialet er tilgængeligt via CTM EU-supply.
Har du brug for yderligere hjælp til ansøgningen, er du velkommen til at kontakte Udbudskonsulent Debbie Sørensen på debs@soroe.dk eller 21436136.
Kontakt
Fre: 8.00-13.30
4180 Sorø