Udbud og indkøb
- Sorø Kommune er med i FUS (Fællesudbud Sjælland).
- Se, hvordan din virksomhed kan byde på aktuelle udbud af varer samt service- og tjenesteydelser.
Offentliggørelse af resultater på udbud
Dato | Udbud |
01.06.2018 |
Vejbelysning i Sorø Kommune Sorø Kommune har efter gennemført konkurrencepræget dialog, indgået kontrakt med Verdo Teknik A/S omkring drift, vedligehold og modernisering af vejbelysningsanlægget i kommunen. Kontrakten er trådt i kraft pr. 1. juni 2018, og løber i maksimalt 6 år inklusiv forlængelser. Bekendtgørelsen om indgåede kontrakter kan ses i tillæg til EU-tidende. |
05.10.2016 |
Kørselsydelser for Sorø Kommune Efter gennemført EU-udbud, er der indgået kontrakt på 3 delaftaler, om kørselsydelser for Sorø Kommune. Kontrakt for Delaftale A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift, er tildelt Nygaard Turist og Minibusser. Kontrakt for Delaftale B: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus, er tildelt Nygaard Turist og Minibusser. Kontrakt for Delaftale C: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil (personbil, minibus eller tilsvarende), er tildelt Taxivognmand Claus Olsen Aftalen træder i kraft pr. 1.december 2016, med ydelsesstart pr. 1. januar 2017 |
26.11.15 |
Ejendomsadministration / Plejecentre Efter gennemført nationale udbud, er der indgået kontrakt om ejendomsadministration af Sorø Kommunes 7 plejecentre. Kontrakten er tildelt DAB/ Dansk almennyttigt Boligselskab. Aftalen træder i kraft pr. 1. januar 2016. |
01.09.15 |
Annoncering af grafisk arbejde Indkøbssamarbejdet Sorø/Ringsted har efter annoncering indgået aftale med Brand Surface ApS, C2 Reklame, Cool Gray A/S, Damgaard Jensen A/S, Gittes Skiltecenter, New Image ApS, PRinfo A/S, Bording A/S, Multi Text og Sjællandske Medier A/S. Aftalen træder i kraft d. 1. september 2015 |
01.01.15 |
Annoncering af knallerter, scooter, cykler, motocross udstyr, samt vedligeholdelse af cykler og mooncars Indkøbssamarbejdet Sorø/Ringsted har efter annoncering indgået aftale med Yamaha Store Ringsted, BOS A/S, Aahøj Cykler ApS, Babysam, Ringsted Motor og Meyland-smith A/S. Aftalen træder i kraft d. 1. september 2015 |
01.05.15 |
Nyt EOJ system til Omsorgs- og Socialområdet Ringsted Kommune har indgået aftale om nyt basis system til
omsorgs- og socialområdet. Løsningen favner bredt håndteringen af
borgersager indenfor Myndighedsenheden, Socialpsykiatrien, Voksen /
handicap, Knud Lavard Centret, Plejecenter Solbakken, Plejecenter
Ortved, Sundhed & Træning, Hjemmepleje og Sygepleje. Aftalen er indgået med CSC Scandihealth A/S i maj 2015. |
01.04.15 |
Annoncering af småkøb fødevarer (institutionskøb) Ringsted Kommune har efter annoncering indgået aftale med Munkegårdens bageri, Byens Orientalske Marked, Isabella Shaems Hassna, Netto Fuglebakken, Netto Næstvedvej, Netto Roskildevej, Gó On Holbækvej, Gó On Rønnedevej, Rema 1000 Kaserne Allé, Rema 1000 Roskildevej, Det Gode Køkken, Sandwichbaren, Mariannes Smørrebrød, Dagli´ Brugsen Høm, Dagli´Brugsen Jystrup, Fakta Jyllandsgade, Føtex Ringsted, Jysk Firmafrugt, Snup1frugt, Købmanden i Gyrstinge, Fakta Huginsvej, Fakta Roskildevej, Fakta Sorø, Netto Dianalund, Netto Sorø, CH Interfrugt. Aftalen træder i kraft 1. april 2015 |
01.03.15 |
Udbud af stadeplads til pølsevogn i Nørregade Syd. Ringsted Kommune har efter udbud indgået aftale med LM Dysted ApS. Aftalen træder i kraft pr. 1. april 2015 |
01.03.15 |
Kompressionsstrømper. Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) Indgået aftale med Sahva A/S på levering af komåpressionsstrømper. Aftalen træder i kraft 1. marts 2015 |
02.02.15 |
Madudbringning. Ringsted Kommune har efter udbud indgået aftale med Egons Turist- og Minibusser A/S. Ikrafttrædelse for aftale er 2. februar 2015 |
01.02.15 |
Dynamisk indkøb af 21 biler. Ringsted Kommune har gennemført et dynamisk indkøb af 21 biler samt service over 48 måneder, ordren blev tildelt Peugeot Slagelse - Ringsted i januar 2015. |
01.01.15 |
Dynamisk indkøb af 11 biler. Ringsted Kommune har gennemført et dynamisk indkøb af 11 biler samt service over 48 måneder, ordren blev tildelt Lysen Biler i december 2014. |
01.01.15 |
Udbud af danskundervisning for voksne udlændinge. sorø og Ringsted Kommuner har efter udbud indgået aftale med Dnak Flygtningehjælp. Ikrafttrædelse for aftalen er 1. januar 2015. |
01.01.15 |
Rengøring. Ringsted Kommune har på baggrund af gennemført EU-udbud indgået en 4årig kontrakt med Servicefirmaet Renell A/S om rengøring af ca. 70 % af kommunens institutioner. Kontraktperioden løber fra 1. januar 2015 til 31.december 2018 med option på forlængelse i op til 2 år. |
01.12.14 |
Storkøkkenudstyr Ringsted Kommune har valgt at tilslutte sig SKI Rammeafta-le 10.02 på Storkøkkenudstyr. Leverandørerne på aftalen er: Oluf Brønnum & Co. A/S, Bent Brandt A/S, Ken Storkøkken A/S og H.W. Larsen A/S. |
21.11.14 |
Bortforpagtning af landbrugsarealet matr. Nr. 8a Vetterslev by, Vetterslev. Ringsted Kommune har efter udbud indgået aftale med Niels Peder Christiansen på almindelig dyrkning. |
21.11.14 |
Bortforpagtning af landbrugsarealet matr. Nr. 10s Kværkeby by, Kværkeby. Ringsted Kommune har efter udbud indgået aftale med Søren Larsen på økologisk dyrkning. |
01.11.14 |
Depotdrift af Ringsted Kommunes hjælpemidler Zealand Care og Ringsted Kommune har indgået ny driftsaftale vedrørende depotdrift af Ringsted Kommunes hjælpemidler. Den nye aftale trådte i kraft den 1. november 2014 og løber i første omgang i 4 år med option på yderligere 3 x 12 måneder. |
14.10.14 |
Rengøring
De prækvalificerede virksomheder får nu mulighed for at besigtige de udbudte bygninger. Besigtigelserne vil blive gennemført og foranlediget af Vej- og Ejendomscenter efter en nærmere fastlagt plan i perioden 22. - 24. oktober 2014. |
01.10.14 |
Telefoni og data Ringsted Kommune har tilsluttet sig SKI forpligtende Rammeaftale 50.48 Telefoni og data, rammeaftalen træder i kraft den 01-10-14. Leverandøren på aftalen er TDC A/S. |
16.06.14 |
Interaktive tavler og AV-udstyr Ringsted Kommune har tilsluttet sig SKI forpligtende aftale 50.70 på Interaktive tavler og AV-Udstyr. Leverandørerne på aftalen er Atea A/S, AUDIO-VISUELT CENTRUM, AV CENTER, IMMEDIAD A/S, Nordisk Skoletavle Fabrik, Solutors A/S, Vanerum-SIS. |
22.05.14 |
Tablets og special pc'er Ringsted Kommune har tilsluttet sig SKI rammeaftale 02.02 på tablets og special pc'er med KMD som primær leverandør. Comm2IG og Dustin A/S er aftalens 2 sekundære leverandører. |
01.04.14 |
Diabetesartikler og tilbehør Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Reamed på levering af diabetesartikler og tilbehør. |
01.03.14 |
Svømmehalskørsel Ringsted Kommune har efter gennemført udbud indgået aftale med Egons Turist- og Minibusser A/S på kørsel til og fra svømmeundervisning. |
01.02.14 |
Kateterhjælpemidler Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med OneMed A/S på levering af kateterhjælpemidler. |
01.01.14 |
Stomihjælpemidler Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Kirstine Hardam A/S på levering af stomihjælpemidler. |
18.12.13 |
Konsulentassistance til Ringsted Kommunes IT infrastruktur Ringsted Kommune har gennemført et nationalt udbud på Kommunens behov for konsulentydelser til kommunens IT infrastruktur. Kommunen har ud fra en samlet vurdering valgt den leverandør, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. oplyste kriterier og underkriterier i udbudsmaterialet. Credocom A/S levede fuldt ud op til de stillede krav og havde det samlet set økonomiske mest fordelagtige tilbud. Det betyder, at Ringsted Kommune har indgået en 2 årig aftale med mulighed for aftaleforlængelse (option) på yderligere 24 måneder med firmaet Credocom A/S. |
01.11.13 |
Kontorvarer, papir i ark og skoleartikler Ringsted Kommune har tilsluttet sig SKI forpligtende aftale 50.55 på Kontorvarer og skoleartikler. Leverandøren på aftalen er Lyreco Danmark A/S. |
01.10.13 |
Tolkeydelser - fremmødetolkning Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Tolkdanmark ApS på levering af tolkeydelser - fremmødetolkning. |
12.09.13 |
Vejsalt og salt i sække Ringsted Kommune har tilsluttet sig SKI forpligtende aftale 50.80 vejsalt/ havsalt. Leverandøren på aftalen er Azelis Danmark A/S. |
01.08.13 |
Kørsel Trafikselskabet Movia har på vegne af Ringsted Kommune udbudt visiteret borgerkørsel. Vinderne blev VBT A/S, Egons Turist & Minibusser A/S og Ringsted Taxa. |
01.07.13 |
Inkontinensbleer Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Abena A/S på levering af inkontinensbleer. |
01.06.13 |
Ortopædisk fodtøj Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Sahva A/S på levering af ortopædisk fodtøj. |
01.05.13 |
Indkøbsanalysesystem Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med Bubobubo A/S på indkøbsanalysesystem. |
01.05.13 |
Udbudssystem Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået aftale med EU supply på udbudssystem. |
01.05.13 |
Standard Microsoft software Ringsted Kommune har sammen med FK kommuner efter miniudbud på SKI rammeaftale 02.06 delaftale 2 indgået aftale med Atea A/S på levering af standard Microsoft . |
01.04.13 |
Møbler Ringsted Kommune har valgt at tilslutte sig SKI rammeaftale
03.13 på Møbler. |
01.04.13 |
Belysning (lyskilder) og el-artikler Ringsted Kommune har efter udbud sammen med FUS (Fællesudbud Sjælland) indgået en 2- årig aftale med Højager Belysning A/S på lyskilder og el-artikler. |
01.01.13 |
Netværkskomponenter Ringsted Kommune har valgt at tilslutte sig Statens Indkøbs
forpligtende aftale på Netværkskomponenter. |
10.01.13 |
Udbud af bankforretninger Evalueringsprocessen er gennemført med de i udbudsmaterialet
oplyste kriterier og underkriterier. |
Generelle regler
Sorø Kommune er som offentlig myndighed underlagt forskellige udbudsregler, når vi foretager indkøb.
For at sikre, at konkurrencen sker på en fair og ordentlig måde, er vi forpligtet til at overholde grundlæggende principper som ligebehandling, gennemsigtighed, ikke-diskrimination og proportionalitet.
Annoncering af indkøb
Det afhænger af prisen, om vi skal annoncere et indkøb:
- Vi har ingen annoncerings pligt ved indkøb mellem 0,- kr. og 499.999,- kr.
- Vi skal annoncere køb mellem 500.000,- kr. og 1.489.820,- kr.
- Vi udbyder opgaven i et EU-udbud ved køb over 1.489.820,- kr.
Værdien kan være fordelt over hele kontraktperioden - f.eks. 125.000 kr. om året i fire år. Vi annoncerer indkøbene på hjemmesiden og/eller i pressen.
Når vi har valgt det rette tilbud, underretter vi alle tilbudsgivere om, hvilken leverandør vi har valgt. Kontrakten kan underskrives umiddelbart efter tildeling af ordren.
Indkøbsaftaler og enkeltstående ordrer er ikke bindende for kommunen, med mindre aftalen er indgået af Team Indkøb.
Socialt ansvar
Vi lægger vægt på bæredygtighed og etik i vores indkøb. De fire hjørnesten i vores sociale engagement er:
- Overholdelse af menneskerettighederne
- Beskyttelse af arbejdstagers rettigheder
- Beskyttelse af vores fælles miljø på globalt plan
- Bekæmpelse af korruption
Leverandøren skal leve op til alle 10 principper i UN Global Compact.
Kontakt
Fre: 8.00-13.30
4180 Sorø